Dit gaat over de serie "Wolverine and the x-men" en dit bericht heb ik ook in het forum van die serie gepost.

Er zijn ondertussen al meer afleveringen van deze serie uitgekomen dan op dit moment op deze site staan! Aflevering 20, 21 en 22 staan namelijk al een aantal dagen op newsgroupen en 23 zal er ergens vandaag op komen te staan. Als je ook op de volgende site kijkt kun je zien wanneer de rest van de afleveringen uitkomt (wat ook allemaal in de komende week is):
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Wolverine_and_the_X-Men_episodes

Hopelijk heb ik iedereen hier iets meer mee kunnen informeren en wordt deze informatie ook verwerkt op deze website.

edit: Ik kwam er pas achter dat ik de informatie zelf op theTVDB.com moest plaatsen nadat ik dit had gepost, mijn excuses hiervoor. Ik heb de informatie nu toegevoegd (Wat is theTVDB.com een ontzettend gare n trage website trouwens, maarjah het is uiteindelijk gelukt). En ik heb geprobeerd de nzb's toe te voegen van de afleveringen die ik al heb gedownload, maar ik kom niet om de naming conventions heen en ik kan ook nergens vinden wat die conventions precies zijn, dus helaas kan ik ze zelf niet toevoegen!