Ik vroeg mij af of er misschien niet iemand, of meerdere personen, mij zouden willen helpen met het tot stand brengen van subtitels voor deze - toegegeven - erg lang lopende serie (20 seizoenen).

Mijn moeder is erg gek van deze shows (alle varianten van Law and order) en ik zou deze graag vertaalt zien, nu ben ik een beginnende vertaler, dus mijn ervaring is niet heel erg groot. Zijn er misschien mensen die mij met 3 of 4 seizoenen opweg willen helpen? Ik wil best daarnaar in alle rust de overige seizoenen in mijn eentje oppakken.

Ik weet dat het geen aantrekkelijke serie, daar het al een flinke tijd van de buis (tv) is, maar misschien dat er iemand is met wat vrije tijd over, die mij - al dan niet nog meer - wegwijs wil maken in het maken van een kwaliteit sub, want we zijn hier natuurlijk ook om ons zelf te verbeteren elke keer.

Het gaat dus om deze variant van Law and order.
Mocht iemand mij willen helpen, stuur me even een berichtje of plaats een reactie.

Mocht niemand dit willen doen, no hard feelings, dan zal ik het zelf proberen :)

Groetjes,
Raven92